VILKÅR OG BETINGELSER


 

Vita Liberata´s vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser for salg (dine lovfæstede rettigheder påvirkes ikke)

Vita Liberata er i fuld overensstemmelse med den danske forbrugerbeskyttelse

Denne hjemmeside er ophavsretligt beskyttet og intet (herunder billeder, tekst, beskrivelser og intellektuel ejendomsret) må gengives uden skriftlig tilladelse af en direktør for Vita Liberata.

Vita Liberata præsenterer produkter som en invitation til salg og forbeholder sig retten til at afvise et salg uden at give nogen grund.

Alle priser er i Dkr. inkl. moms. Fragtfri levering ved alle køb.
Når du har valgt dine varer overføres du til Paypal. Paypal bruger en sikker 128 bit algoritme til at kryptere dine oplysninger. Du kan betale med kreditkort uden at skulle oprette en PayPal konto. Du kan også betalte med din private PayPal konto

Du forpligter dig til at alle oplysninger du opgiver til vitaliberata.dk med henblik på bestilling, køb af varer eller ydelser er korrekte.

Leveringsadresse, faktureringsadresse og kreditkort betalinger: Din ordre vil kun blive gennemført hvis dit kreditkort, faktureringsadresse og sikkerhedskode kan verificeres med vores kreditkort betalings selskab.

Vi giver pengene tilbage inden for 14 dage, hvis du ikke er tilfreds med dit produkt.

Levering af dit produkt er normalt inden for 2-3 arbejdsdage.

Hvis postselskabet underretter os om en mislykket levering og returnerer pakken til os pga. den ikke er blevet afhentet inden for den tidsgrænse der pålægges af postselskabet, vil vi behandle det som en annulleret ordre. Derudover vil vi opkræve et gebyr som ikke overstiger kr. 90,- for at dække vores omkostninger ved at levere pakken igen. Du vil også blive opkrævet porto efter vores gældende tarif, hvis du vil have pakken leveret igen.

Vi kan ikke holdes ansvarlig, hvis postselskabet har undladt at underrette dig om forsøg på levering, dette skal du tage op med postselskabet. I det usandsynlige tilfælde at din pakke er blevet væk i posten er vi ikke i stand til at refundere penge eller gensende varerne inden undersøgelsen er afsluttet. Det kan tage op til 7 arbejdsdage at spore din pakke, men oftest vil det blive løst hurtigere. I tilfælde af du modtager varer du ikke har bestilt, som er beskadiget/defekte, eller af anden mængde end angivet på ordren skal vitaliberata.dk godtgøre manglen, udskifte eller reparere beskadiget eller defekte varer, eller efter eget skøn tilbagebetale dig det beløb du har betalt for de pågældende varer. Dette er forudsat at du underretter os skriftligt om problemet(oplys faktura nr.) på angivne adresse i bunden af din email bekræftelse inden for 7 arbejdsdage fra leveringen af dine varer.

Moms – Alle ordre er inklusiv moms.

Kreditkort sikkerhed; vi kender ingen dokumenterede tilfælde af svindel med kreditkort ved hjælp af vores shopping system over nettet. Alle betalinger bliver overført til Paypal, kreditkortnumrene krypteres i softwaren, når ordren er afgivet ved hjælp af 128 bit kryptering. De dekrypteres først, når de har nået vores edb-system. De bliver ikke opbevaret i en klar tekst på en webside.

Vita Liberata afslører ikke købers oplysninger til tredjemand. Cookies bliver brugt på webshoppen men kun for at holde styr på indholdet af din indkøbskurv når du har valgt nogle produkter. Dine ordredetaljer bliver printet på papir og sendt til dig sammen med din ordre. Vi skal have en registrering af din ordre for fremtidige forespørgsler vedrørende din ordre, forebyggelse og afsløring af svig, eventuel tilbagekaldelse og til inspektion af relevante statslige beskatninger. Vi vil lejlighedsvis sende nyhedsbrev, hvor vi informerer dig om specielle tilbud og holder dig opdateret om Vita Liberata og deres produkter. Der er et link i nyhedsbrevet, hvor du kan afmelde, hvis du ikke ønsker at modtage det længere. Vita Liberata garanterer ikke at billeder samt beskrivelser er helt nøjagtige og benægter et hvert ansvar. Stavefejl kan ske og vi undskylder, hvis der er en fordrejning. Alle priser, beskrivelser og billeder kan ændres uden varsel.

Returret

Vi tilbyder en 14 dages returret fra den dag du modtager din ordre på følgende betingelser:

Ombytning kan kun se inden for 14 dage efter modtagelsen.

Porto gebyr vil blive opkrævet igen ved ombytning. Dog vil du ikke blive opkrævet porto igen, hvis ombytningen skyldes defekte, beskadiget eller forkert emballage, da betaler vi portoen. Post priser kan ses på www.postdanmark.dk. Vi refunderer dine udgifter til porto tilbage til os, hvis varen er modtaget beskadiget eller defekt eller hvis vi ved et uheld har sendt dig det forkerte produkt så længe portoudgifterne er rimelige. Du skal passe på varerne og retunere dem til os i en ubrugt, som ny og salgsbar stand.

Misbrugte produkter vil ikke blive regnet for defekt og vil ikke komme i betragtning til en ombytning eller tilbagebetaling.

Hvis du har betalt på forhånd og kræver en refusion, vil vi refundere dine penge inden for 14 dage. Alle returneringer skal være i original ubeskadiget tilstand, herunder emballage, dokumentation, garanti kort, manualer og tilbehør ellers vil det ikke blive accepteret. Eventuelle manglende produkter vil være underlagt et erstatningsgebyr.

Returvarer skal være modtaget inden 14 dage. Originale forsendelses og håndterings gebyrer kan ikke refunderes, medmindre vi er skyld i ulykken. Kunden er ansvarlig for forsendelse og bevis for levering på alle returneringer. Du skal være sikker på at dine returvarer er korrekt pakket og fuld forsikret. Vita Liberata er ikke ansvarlig for returnerede pakker, hvis de er mistet eller blevet beskadiget af afsenderen.

Et ekstra porto gebyr vil også blive opkrævet for enhver ordre, der afvises på levering eller ikke er blevet hentet af kunden. Vita Liberata accepterer ikke ansvar for:

1. Tab der ikke kunne forudses for begge parter, da kontrakten blev lavet.
2. Tab der ikke er forårsaget af nogen misligholdelse af vitaliberata.dk
3. Driftstab og/eller tab til ikke forbrugere.
4. Varer leveret til arbejde/alternative adresser givet af kortindehaveren.

Håndtering af klager: vi vil anerkende/behandle din klage inden for 5 arbejdsdage og give en ca. tidshorisont for løsning på problemet, og vi vil holde dig informeret om fremskridt. Hvis du ønsker at lave en klage på vores produkter eller tjenester kan du e-maile os i første omgang på trading@gm-trading.dk. Skriv alle oplysninger om din klage. Vores mål er at give 100% tilfredshed og vi tager/undersøger enhver klage alvorligt.

Denne politik kan blive modificeret eller ændret uden varsel. For yderligere spørgsmål kontakt os via email på trading@gm-trading.dk eller ring til os på tlf: 75 89 28 80.